アンデルセンの街のクリスマス・マーケット Christmas Market in Odense


今日は、私たちの住む、アンデルセンの故郷でもあるオーデンセの街の海辺で、クリスマス・マーケットがひらかれました。手作り作家さんたちが大集合して、可愛いほっこり手作りのご自慢の作品たちをずらりとご披露。私にとっては、鼻血がでそうなほど、(笑) 楽しいマーケットでした。今後、この中の作家さんの作品をモアモアでも、ご紹介していきたいなあと思っております。

I went to Christmas market in Odense today. Oh how can I describe my excitement..there were so many beautiful and sweet handmade products and nice people I met. :-)

I was facinated at Gaia and Puk's stand!
Gaia's handmade very sweet products with nice ideas and details, Puk's handknitted beautiful products with delicious coloures... And Kunstfabrikken is very nice as always, and more and more...it was filled with beauty.

3 comments:

  1. こんにちは。
    ヨーロッパのクリスマスマーケット、一度見てみたいです。
    本場の雰囲気はやはり違うんでしょうね・・・。

    ReplyDelete
  2. xxxx i love your posts lately talking and showing scandinavian society!! i really want to come & visit u soon....
    Love
    gini

    ReplyDelete
  3. Wow what a beautiful christmas market!
    Greetings,
    Bjør

    ReplyDelete