ぼくの彼女 My girlfreind....♥


ぼくのかのじょはとなりのとなりのとなりのまたとなりのおうちにすんでいるかわいい子です。
さいきんおつきあいするようになりました。
きょうはふたりでおさんぽしてブランコゆらゆらしてあそびました

かのじょはおひめさまみたいなのでぼくがうばぐるまをおしてあげました。
ちょとおもたくてうごかせないときもありきーってなりましたががんばりました
風がびゅんびゅんふいてさむかったのでぼくもかのじょもりょうほうのお鼻からはなたらしてましたがかわいかったです。
ほんとは日本にもこまちゃんていうかわいいかのじょがいるんだけどないしょです。
かわいいかのじょにめぐまれてぼくってラッキー

ぐすたふ。(ぐーちゃんって呼んでね)

Hi I am gustav. I got sweet girl freind who lives close by.
today we went for a walk and played together in sWing.
she is a princess so i pushed wagon for her.
sometimes it was difficUlt to push and i became angry but i liked it so much and did my best.
my girl freinD and i had nOse water running from both nose but we were very cute anyway.
i have a girl freind also in japan but i keep that secret.
I am lucky I have two cute girl freinds.
gusTav

3 comments:

  1. Oh how naughty of you Gustav!!

    ReplyDelete
  2. Hi Gustav,
    Thanks for the sweetest date! It was so nice and fun to play with you. I hope we can play much more in the future and I can win your heart from the girlfriend you have in Japan:))

    Your princess forever
    Vilte ♥

    ReplyDelete