"Lots of Wallace"


もうすぐモアモアにとことこやってきてくれるのは、全部リサイクル素材で、コペンハーゲンで手作りされたくまさんとわんちゃん。
手作りなのでみんな表情やちいさなドレスがそれぞれ世界にひとつのくまさんとわんちゃん・・。

デンマークのルイジアナ美術館でも売られている、お墨付きの存在。

日本のみなさまには、モアモアでのみ出会えます。

作者のMetha メタさんは、日本にいつか旅行に行きたいなあと憧れていて、"私より先に私のくまや犬たちが日本に行けるんだなあって思うとなんだかうれしいな
"、と可愛く言ってくださいました。

Soon coming to the shop...
Beautiful handmade bear and dog, handmade in Copenhagen by Metha Wallace.
I am totally in love to each of them.......!
All materials are by-products, reclaimed or recycled.
For Danish people...You can also meet them at Louisiana museum or Liebe shop. ;-)

No comments:

Post a Comment