パパ、帰って来ました Papa came home...

ヤコブ・パパ(航乗りなんです)、航海より帰宅。ぐーちゃん大喜びでした。
ちょっとトイレに行ったりしたら、また行っちゃったのかと勘違いして玄関のドアをたたいて泣くぐーちゃんなのでした。
やっぱり恋しかったのだねえと思いました。

Daddy(he is a sailor/viking?) came home from the ship.
:-)
Gustav was so glad and when Jacob went to bathroom, he thought daddy was gone again and he was banging the entrance door with tears (!) and got so happy again when he saw daddy was there.

4 comments:

  1. such a sweet picture...I'm sure your holiday was great!
    XOXO

    ReplyDelete
  2. Hehe...thank you, Alessandra..♥ (*^^*) (<- smiling face in Japanese! ;-)) I just saw your shop! Oh my god, many beeeautiful things.....I am now so temptated by the blue cloud.......! (I think it will look cute to hang in Gustav's room :0)) Hope your cold is better now.♥

    ReplyDelete
  3. oh im glad little gustav is with daddy again!

    love
    gini

    ReplyDelete
  4. 幸せいっぱいの素敵な写真です❤

    ぐーちゃんのエピソード、じ~んときちゃいました。

    こちらまで嬉しくなっちゃいました(●^o^●)

    ReplyDelete