桜咲く日本から・・・・・ From where sakura blooms....


From the place where the most beautiful sakura - cherry blossom flowers grows..., I got package!
I love uguisu.....I am a girl from Tokyo but whenever I visit her page, I get so impressed and happy to see beautiful and kawaii (sweet!) things from Japan, which she finds and selects......
And how she sends the treasures are just so nice....My heart started pumping at the moment I saw envelope..
Oh how I became happy to get the magazines, beautiful origami papers and funny sweet mr.penguin balloon, all from my country!
Thank you so much, Hiki san.....


桜咲く日本から、とっても素敵なものたちが届きました。日本の可愛い!ものたちをとーーっても素敵に紹介して、
フランスや北欧、いろいろな国の人たちをとりこにしている方、うぐいすさんから・・・。
日本人の私からみても、日本のものの美しさを再確認させてくれる、素敵な審美眼を持つ方です。
春だからかな、日本がなんだか恋しくてたまらない最近。桜の写真は、なんて優しい風景なんでしょう。紙風船、夜長堂の折り紙、そして日本の可愛い雑誌たち・・・・・とっても癒されました。

本当にありがとうございました・・・・・(>_<)


ペンギンさんの紙風船、さっそくふくらまして飾って、またもや癒されてます。


Come home! でリフォームに自分で奮闘する女性たちの記事も熟読・・・私の家の台所は、数十年手付かずのため、扉や引き出しもところどころないくらいのオンボロなのですが(;_;)(だからモアモア日記にも未だ登場せず。うふふ)、記事を読んで、励まされました。私もこれから頑張って、お金をかけずにでも可愛くリフォームするぞ!と決意しました。(*^^*)(なおしたら、Before & After をモアモアに載せちゃいます!なんて。)

そしてやっぱりいつもどおり、ぐーちゃんの写真も撮ってしまう私です・・・モアモア日記はぐーぐー日記でもあります。。

見事にちらばるレゴ!(^^;) 毎日のうちの風景・・・。でも、最後には自分でちゃんと拾って箱に入れてくれる最近のぐーちゃん。そしてそんな自分に自分で拍手!してます。笑

2 comments:

  1. Hey Alessandra :-) ♥ Yes, Hiki makes everything so nice..I get surprised how Japanese things are so beautiful like I never noticed before..:-)

    ReplyDelete