スーザンさんのお家へ Visiting Susan

私の、世界でいちばん好きな場所のうちのひとつ、 Susan Liebe スーザン・リーベさんのお家におじゃましてきました。
可愛くて居心地のいいコーナーがいっぱいで、目がくるくる動いてしまいます。スーザンさんに、私の家にくるとめぐみは目をあわせて話すことができないね、って笑われました。

One of my most favorite place in the entire world....Susan's sweet home filled with beautiful and cozy corners. She makes all the colours look so poetic together.....

1 comment: