ぐーちゃん東京です! Gustav in Tokyo!

ぐーちゃんと東京に里帰り中です。
彼は都会の電車にびっくりし、まばたきもしないで乗っていました。笑

2歳の元気なぐーちゃんは、魔の2歳児といわれるときまっさかり。

行きの飛行機は11時間ほどで、ママはかなり疲れてしまい、しばらくダウン・・

着いてからは、ずっと会えなかった友達に会って、とても幸せな気持ちでした。

みんな、本当にありがとう・・・・


なかなかインターネットをゆっくり出来ず、モアモア日記、本当にひさしぶりになってしまいました。

でも、23日にはデンマークに帰ります!

またモアモアをがんばりますね (*^^*)
写真は、叔母が撮影。お出かけも、ぜんぶ叔母が連れて行ってくれました。
自分のカメラも持ってきたかったけど、道中こわしたら大変と、おいてきてしまいました。
次回、ぐーちゃんがもうちょっと大きくなって自分でちゃんとママについて歩けるようになったら(今は、歩かせるとどこまでもどこまでも、自分の行きたいほうへ行ってしまい、ママは走って、捕獲!しなくてはなりません。笑・・)日本にも持ってこられるかな。

3 comments:

  1. Oh Enjoy Megumi, this photos are so lovely!

    ReplyDelete
  2. Thank you so much, Alessandra... ♥♥♥♥ I enjoyed so much! It was only 2 weeks so I stuffed my schedule, meeting freinds every day and running around. (but unable to bring Gustav to shopping..He walks all the way, everywhere he wants. hehe..) In Tokyo I found sweet handmade book for girl's clothes and I thought of you. I will send it to you. (I bought one for me and one for you,hehe) :-)♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  3. P.S. My aunt (she is like my mom)had taken Gustav around and played all day long. In the picture, Gustav is saying "min min (mine mine..in danish)" to the little Japanese boy. He didn't understand Gustav but he kept saying "min min.." to every one. He is in a stage of "all the toys and playing ground are mine.." :-)..hehe

    ReplyDelete